Ce inseamna Dieta metabolica rapida

Pe scurt, Metoda de metabolizare rapida este un plan de 28 de zile cu cicluri in trei faze de mai multe zile si pretinde ca va ajuta sa va revigorati metabolismul prin perioade de rotatie pe baza de ciclism macronutrient de proteine, bogate in carbohidrati si in grasimi.

Dieta restrictioneaza toate cele 28 de zile porumb, lapte, soia, zahar rafinat, cofeina, alcool, fructe uscate, suc de fructe, grau (cu exceptia graului natural din drojdie sau naturala) si nitrati.

Sunteti instruit sa mananci de cinci ori pe zi – in 30 de minute de la trezire si la fiecare trei pana la patru ore in timp ce te trezesti. Si trebuie sa beti cel putin jumatate din greutatea corpului in apa in fiecare zi. Exista, de asemenea, suplimente disponibile pentru cumparare pentru „impactul maxim al metabolismului”, care poate fi luat in timpul celor 28 de zile si ulterior.

Dincolo de acestea, exista trei faze separate pe care le circulati in fiecare saptamana. Ideea este ca fiecare faza se concentreaza asupra diferitelor macronutrienti.

Greutatea portiunilor variaza in functie de greutatea pe care trebuie sa o pierdeti, dar celelalte recomandari sunt identice pentru toata lumea. Iata ce arata in fiecare saptamana:

Faza 1 (zilele 1 si 2): carbohidrati bogati, proteine ​​moderate, fara grasimi
In aceasta faza, care promite sa ajute la „relaxarea stresului”, veti manca o multime de carbohidrati complexi (cum ar fi fasole si cereale integrale) si fructe cu continut ridicat de glicemie (cum ar fi fructe de mare zahar – bananele si ananasul).

Veti manca si o cantitate moderata de proteine, dar fara grasimi. Daca doriti sa faceti exercitii fizice, cardio este recomandat in prima faza, deoarece organismul dumneavoastra obtine o multime de energie usor accesibila din aceste carbohidrati cu continut ridicat de glicemie.

Faza 2 (zilele 3-4): carbohidrati cu continut scazut de carbohidrati, cu continut ridicat de proteine, cu continut scazut de grasimi
A doua faza revendica „deblocarea grasimilor depozitate” prin taierea carbohidratilor si adaugarea mai multor proteine ​​in dieta dvs., impreuna cu o multime de legume verzi.

Ea spune ca legumele suplimentare ajuta la echilibrarea consumului de carne si aceasta stare de echilibru ajuta la imbunatatirea capacitatii organismului de a arde grasimile stocate. Se recomanda, de asemenea, o zi de antrenament de forta in aceasta faza, ridicand greutati grele pentru un numar redus de repetari, pentru a ajuta la construirea musculaturii.

Faza 3 (zilele 5-7): moderat-carbohidrat, moderat-proteine, bogat in grasimi
In cea de-a treia faza, dieta pretinde ca „elibereaza arsura” prin reintroducerea grasimilor sanatoase in dieta ta, incurajand in acelasi timp consumul moderat de carbohidrati si proteine ​​slabe. Ideea este ca grasimile vor lovi cu adevarat metabolismul in viteze mari.

Se recomanda exercitarea de reducere a stresului in aceasta faza. Yoga si meditatia sunt optiuni grozave.