Cinci motive pentru care sa incerci antrenamentul cu greutati mari

Cu totii stim cat este de important sa arati bine si sa ai un organism sanatos. Pentru o eficienta mai buna este important sa apelam la antrenamente interval si la antrenamentele cu greutati. De ce?

1. Poate scadea tensiunea arteriala
Tensiunea arteriala mare dubleaza, in principiu, riscul bolilor cardiovasculare. Dar opt saptamani de 20 de minute de antrenament HIIT, de trei ori pe saptamana pot scadea tensiunea arteriala la fel de mult ca exercitarea continua timp de 30 de minute, patru zile pe saptamana.

2. Creste consumul de oxigen
Consumul de oxigen este capacitatea sistemului cardiorespirator de a folosi eficient oxigenul – din inima, plamani, vase de sange. Doar 20 de minute de HIIT patru zile pe saptamana pot imbunatati consumul de oxigen cu noua procente in cinci saptamani, aproape aceeasi crestere ca si cum ai face ciclism continuu timp de 40 de minute pe zi, patru zile pe saptamana.

3. Intarire musculara mai rapida
S-ar putea sa nu credeti ca este posibil sa stoarceti o sesiune solida de antrenament de forta si un antrenament cu cardio-ardere cu kilograme intr-o singura rutina rapida. Cu antrenament de interval, va impingeti organimsul pentru a realiza cat mai multe repetari. Prin incorporarea exercitiilor de antrenament de rezistenta in intervalele dvs. (precum si a miscarilor cardio), veti obtine beneficii de intarire musculara.

4. Puteti sa va adaptati formarea la nivelul dvs. de fitness
Nu trebuie sa efectuati opt intervale de timp de 20 de secunde, 10 secunde oprite. Daca nu sunteti pregatiti pentru aceasta provocare, exista modalitati de a modifica raportul de munca-odihna, precum si miscarile pe care le faceti.
Incepeti incet spre o intensitate mai mare pe intervalul de lucru si o sa observati modul in care corpul dumneavoastra va incepe sa se adapteze si sa devina mai eficient.

5. Nu necesita o sala de gimnastica.
Daca nu va permite timpul sa mergeti la o sala de fitness, puteti face acasa antrenamente de intervale cu exercitii de greutate corporala. Exista nenumarate aplicatii de fitness care va pot ajuta sa va potriviti un program de antrenament.