Cum te recuperezi dupa o cursa de ciclism

In dimineata cursei este important sa tineti cont de urmatoarele lucruri:
1. Mananca ceva. Adesea este greu sa servesti mancarea foarte devreme, dar mai tarziu ai nevoie de combustibil. Si este mai usor sa pedalezi cu alimente in stomac decat sa fugi. Am un mic bol de ovaz cu o banana si unt de nuca sau o bucata de paine de secara cu banane si unt de nuci. Pana acum ar fi trebuit sa testati ceea ce functioneaza pentru dvs. intr-o calatorie de antrenament. De asemenea, imi place sa am un espresso pentru o lovitura suplimentara pentru a ma duce, dar acest lucru nu functioneaza pentru toata lumea.
2. Am o mica sacoasa pentru sport, in care imi pun toate bunatatile pe care trebuie sa le pun pe bicicleta mea: luminile, sticla cu apa etc.
3. Purtati intotdeauna lentile solare. Chiar si in timpul iernii. Pe fata si corpul vostru. Sunteti intotdeauna mai expus decat credeti ca veti fi.
4. Verificati din nou presiunea anvelopei. Doar in cazul in care s-a intamplat ceva in timpul noptii sau nu i-ai pompat corect in noaptea trecuta.
5. Bucurati-va de cursa!

Dupa cursa aveti nevoie de recuperare:
1. O bautura si o masa bogata in proteine ​​pentru a ajuta la recuperarea musculara.
2. Du-te pentru un masaj. Ajuta intr-adevar la recuperarea energiei. Alternativ, asigurati-va ca faceti o sesiune de rulare cu spuma si poate o clasa de yoga a doua zi pentru a intinde acei muschii durerosi si rigizi.
3. In functie de cursa pe care ati facut-o, acum este necesar sa va rezervati bicicleta pentru o spalare. Este crucial sa va pastrati echipamentul in stare buna, astfel incat sa fiti pregatiti pentru cursa urmatoare!