Cum sa pierdeti 5 kilograme, conform unui expert in pierdere in greutate

Pierderea in greutate nu este numai un moft. Daca sunteti supraponderal pana la punctul in care masa corporala este in detrimentul bunastarii dvs. generale, aceasta va va face mult mai sanatosi – si va veti simti mult mai fericiti. De asemenea, nu este la fel de greu pe cat credeti. Trebuie doar sa urmati cateva sfaturi simple si sa sa va inarmati cu rabdare.

Mancati regulat
Metabolismul tau incetineste cand dormi, apoi porneste din nou cand servesti micul dejun. Incepeti ziua cu o masa buna care, de asemenea, va opreste de la tentatia de a manca alimente nepotrivite si in cantitati mult mai mari la urmatoarea masa.

Bea apa
Pe langa faptul ca este un supresor al apetitului, apa este esentiala pentru functia renala si hepatica eficienta. Aceste organe sunt responsabile pentru distrugerea si eliminarea deseurilor pe care le produceti pe masura ce pierdeti in greutate, deci trebuie sa le pastrati pe ambele bine hidratate.

Mancati alimente care va stimuleaza metabolismul
Corpul tau consuma digerarea energiei, absorbtia si depozitarea alimentelor si metabolizeaza diferite alimente la rate diferite. Carbohidratii simpli (inclusiv zahar si boabe rafinate) sunt descompuse mai repede. Proteina este digerata si metabolizata cea mai lent, astfel, ceea ce iti consuma cea mai mare parte a energiei. Cerealele, legumele, fructele si alte alimente fibroase sunt digerate lent, mentinandu-va nivelul de insulina constant.

Echilibru si cardio
Exercitiile aerobice consuma mai multe calorii in timpul sesiunii. Dar excesul de consum post-exercitiu (EPCO) – este mai mare in cazul antrenamentului cu greutati. De aceea este mai bine sa faci atat antrenamente de forta, cat si cardio pentru sanatate, pierdere in greutate si managementul greutatii.