Greseli pe care le faceti daca va cantariti constant

Cantarele s-au ocupat de destramarea zilelor femeilor de zeci de ani. Stii cum se intampla: te trezesti intr-o stare buna, doar ca sa urci pe cantar si sa te distrugi toata increderea in tine. Suna familiar? Da.

In ziua de azi exista numeroase alternative de a va monitoriza greutatea, dar daca doar cantarul  functioneaza pentru dvs. Рmai ales daca urmariti pierderea treptata in greutate Рsi veti folosi unul, asigurati-va ca o faceti bine. Iata cateva erori comune pe care le fac oamenii si cum sa le evitati, pentru a putea profita la maximum de acest instrument de urmarire a pierderii in greutate.

1. Te cantaresti zilnic
Poate fi tentant sa va cantariti prea des, dar ideal ar fi sa o faceti saptamanal, nu zilnic. Greutatea poate fluctua in timpul zilei datorita schimbarilor de lichid. Utilizati o diagrama pentru a urmari progresul.

2. Presupuneti ca citirea este intotdeauna corecta
Verificati daca exista precizie. Puneti o scobitoare sau o punga de zahar pe cantar. Verificati citirea si efectuati ajustari dupa cum este necesar.

3. Cantarul dvs. este pe un covor
Pozitionati cantarul corect. Cel mai bun loc pentru acesta este o suprafata tare si neteda. Covoarele pot arunca scara cu pana la 17%.

Pierderea in greutate este un proces complex si necesita grija si atentie sporita. Monitorizarea rezultatelor este importanta pentru a va mentine motivati, insa trebuie sa gasiti un echilibru si sa nu exagerati. Cantarirea zilnica nu este necesara si trebuie sa fie efectuata la intervale de timp regulate, in momentele potrivite ale zilei, pentru a nu va induce in eroare, fapt care ar putea sa va destabilizeze.