Modalitati prin care puteti sa va faceti exercitiile mai usoare daca sunteti incepatori

Cand sunteti incepator sau supraponderali si doriti sa incepeti sa faceti exercitii, poate fi intimidant sa mergeti la sala de sport sau sa incercati cele mai recente tendinte de fitness. In plus, miscarile pentru care nu sunteti pregatiti pot ajunge sa faca mai mult rau decat bine. Deci, este vital sa porniti usor si sa va acomodati cu un ritm pana cand veti face miscarile mai intense. Da-i timp corpului tau sa se adapteze la noile miscari, sa fie consecvent si sa nu renuntatii niciodata. Iata patru activitati care va vor face treaba mai usoara si va vor ajuta sa va atingeti obiectivele de fitness.

Mersul
Plimbarea este grozava deoarece se poate face oriunde si nu necesita niciun echipament. Ofera un impact redus si poate fi facuta in orice ritm va simtiti confortabil. Obiectivul este de 10 pana la 15 minute pe zi si puteti creste timpul pe parcurs. Obiectivul tau nu trebuie sa se invarta in jurul vitezei sau timpului – doar ca sa fii consecvent. Pe masura ce devii mai puternic, viteza va creste in mod natural. Si cu putina munca si dedicare, veti avea super rezultate!

Antrenament de forta
Acest tip de antrenament are atat de multe beneficii – este minunat pentru a ajuta la corectarea pozitiei, a construi si a intari muschii, si incalzeste metabolismul, care va ajuta sa ardeti mai multa grasime. Dar este important sa invatati cum sa executati exercitiile corespunzator pentru a evita ranirea. Daca nu va puteti permite un antrenor personal, faceti cat mai multe cercetari posibil, urmariti cateva tutoriale sau intrebati un prieten pentru a va ajuta. Nu exagerati prin incercari esuate – incepeti sa lucrati cu mai multe repetari, apoi mergeti pana la greutati mai grele.

Inotul
Inotul este un antrenament total care arde foarte multe calorii. De asemenea, apa poate suporta pana la 90% din greutatea dvs., ceea ce face exercitiul perfect daca aveti cateva kilograme in plus. Este de asemenea excelent pentru incepatorii totali si cei care sufera de durere sau raniri.

Dansul
Dansul poate fi la fel de scazut sau cu un impact mare pe cat doriti – doar puneti cateva melodii si incepeti sa va miscati. Puteti sa va inscrieti intr-o clasa hip-pop, sa incercati un tutorial YouTube sau pur si simplu sa va eliberati de trairi si sa dansati in ritmul vostru. Bonusul: in timp ce sunteti ocupat cu distractia, va imbunatatiti, de asemenea, sanatatea cardiovasculara, ajutandu-va starea de spirit, intarindu-va muschii si arzand grasimile.