Sunt copertinele comerciale o alegere buna?

Atunci cand vorbim despre fatada unei cladiri, fie ea un magazin sau un bar, cafenea, restaurant, fast-food, aducem in discutie acele elemente arhitecturale sau de design capabile sa diferentieze brandul in perceptia consumatorilor.

Marketerii se folosesc de toate aceste elemente pentru a pozitiona imaginea afacerii in mintea consumatorului. Ne referim la acele elemente de design capabile a furniza potentialului client un sentiment de recunoastere, fie ca este vorba de recunoasterea logo-ului sau a altor elemente dinstinctive, sau a unor culori specifice, sau pur si simplu a zonei de amplasare. Un astfel de element il reprezinta sistemul de copertine (marchize).

Sistemul de copertine comerciale functioneaza ca element de marketing in afisajul exterior.
Beneficiarii isi pot inscriptiona logo-ul pe panza sistemului de copertine, sau pot transmite un mesaj, fie motto, fie orice alt mesaj.

Un sistem de copertine vesel, nu numai ca va atrage privirile trecatorilor si ii va indemna sa intre in interior, dar va functiona ca un sistem de recunoastere intr-o piata aglomerata de exemplu. Sistemul de copertine est vizibil de la mare distanta, si mai eficient decat orice sistem de proiectare a logo-ului in 3D sau iluminare a acestuia.
Sistemele de copertine comerciale diferentiaza terasa, restaurantul sau magazinul tau. Sunt capabile de a oferi o nota de individualitate, stil si eleganta oricarei fatade de cladiri. Acestea pot transforma orice cladire banala in culori monotone, intr-una distinca, plina de culori vii si armonie.

Clientul iti va multumi pentru ca ai ales montarea unui sistem de copertine, nu numai datorita aspectului ci si a functionalitatilor pe care le poseda: protectie impotriva razelor UV si mentinerea unui climat racoros sub panza.