Informatii despre intermitent fasting care trebuie luate in considerare inainte de a incerca

Sa fim sinceri: cuvantul „fasting” nu aduce exact ganduri delicioase si vibratii pozitive. Pentru o multime de oameni, probabil amesteca imagini de infometare si de privatiune si face ca stomacul sa inceapa sa creasca. Cu toate acestea, intermitent fasting are atat de multi oameni care merg in salbaticie in acest moment, necajind despre modul in care planurile de mancare stricta si programarea i-a ajutat sa piarda in greutate si sa-si imbunatateasca sanatatea. Deci trebuie sa existe ceva bun in sanatatea si pierderea in greutate, nu?

Dr Charlie Seltzer, medic specialist pentru pierderea in greutate si antrenor personal atestat, subliniaza ca ceea ce fac majoritatea oamenilor in zilele noastre nu este cu adevarat intermitent fasting (cu alte cuvinte, mancand doar o masa pe zi sau nimic deloc in perioada unei zile). In schimb, sunt diete/regimuri ntermitente (duh), ceea ce inseamna ca adopta o abordare a alimentatiei care implica restrictionarea consumului de calorii la un anumit interval de timp in fiecare zi, cum ar fi doar de la 11 a.m. la 19 p.m. (deci postesti 16 ore, de exemplu, o dieta 16: 8).

Logica din spatele postului periodic ca o abordare de scadere in greutate: „Deoarece trebuie sa aveti un deficit de calorii pentru a pierde in greutate, mancarea intr-o fereastra face mai usor sa mancati mai putin si sa va atingeti caloriile desemnate”, explica dr. Seltzer.

Postul intermitent are cateva avantaje dincolo de pierderea in greutate, spune dr. Seltzer. Functioneaza cu o multime de stiluri de viata ale oamenilor, permitandu-le sa sara mesele in timpul zilei cand sunt ocupati sau nu prea flamanzi si altfel ar putea manca doar din obligatie. Ce este mai mult, urmand un program de repaus 5: 2 poate chiar imbunatati sanatatea inimii tale; postul poate scadea tensiunea arteriala si colesterolul rau, potrivit Cleveland HeartLab.

Persoanele care nu ar trebui sa ia in considerare intermitent fasting sunt:

  • Oameni cu diabet sau alte tulburari metabolice
  • Persoanele care iau medicamente care necesita mancare
  • Oricine are o istorie a alimentatiei dezordonate
  • Femei care sunt insarcinate sau incearca sa conceapa
  • Copii si adolescenti