Cele mai bune salate

Este timpul sa pregatiti o salata pentru cina – dar pentru ce verde sa optati? Kale? Ce fel de salata va va oferi cel mai nutritiv aport?

Nu puteti merge prost: toate contin doze sanatoase de fibre, antioxidanti, substante nutritive si minerale, spune dieteticianul inregistrat Abby Langer. „Cred ca nu mancam suficienta verdeata in general, asa ca as recomanda sa mariti consumul de alimente prin alegerea celor care va plac si sa nu va faceti griji cu privire la profilurile de nutrienti ale acestora”.

Acestea fiind spuse, „cu siguranta, verdele mai intunecat, cum ar fi ciupercile si coardele, au mai multi antioxidanti si fibre in ele, dar daca tot ce poti tolera sunt aisbergul si romaina, cu toate mijloacele nu le evita” sunt tipuri de salata impreuna, pentru un amestec de texturi si substante nutritive.

O alta nota: Vrei sa te asiguri ca salatele sunt proaspete”, spune Langer. Snseamna ca nu exista pete maro sau murdare si cumperi doar ceea ce crezi ca vei folosi. Avand in vedere toate acestea, verificati cateva dintre cele mai bune salate (inclusiv unele despre care probabil ca nu ati auzit niciodata) pentru a le cumpara de la magazinul dvs. local sau din piata fermierilor. Aruncati-le intr-o salata sau pregatiti-le pentru o masa calda.

Radacini verzi
Radacinile ridichielor contin de sase ori mai multe substante nutritive decat ridichiile. Boom! Sunt, de asemenea, ambalate cu vitamina B6, magneziu, fosfor, fier, calciu si vitamina A. Acestea  se incorporeaza in salsa, supe si pesto. Asigurati-va ca le folositi repede, totusi, pentru a nu-si pierde nutrientii.

Macris
O ceasca contine mai mult de 100% din cantitatea zilnica recomandata de vitamina K. De asemenea, contine o cantitate mare de nitrat alimentar, care s-a dovedit a reduce tensiunea arteriala. Nu lasa frunzele mici sa te pacaleasca –¬† puneti-le in salata si adaugati niste piper. Puteti face astfel un sandwich apetisant. Adaugati poate si niste germeni pentru un meniu ocmplet.