Ce ar trebui sa bei si sa mananci in timpul unei curse

1. Beti o multime de apa.
Corpul trebuie sa fie complet hidratat in ziua cursei. De obicei, inghititurile mici de apa in timpul cursei fac minuni.

2. Mananca un mic dejun satios.
In dimineata cursei, am acelasi fel de masa pe care as avea-o in mod normal pentru micul dejun, care este o bautura racoritoare. Trebuie sa practicati strategia de masa inainte de cursa in timpul antrenamentului. Stomacul trebuie sa fie instruit sa se ocupe de alimente pe termen lung.

3. Inlocuiti electrolitii corpului.
Dupa primii 10 kilometri intr-o cursa, trebuie sa incepeti inlocuirea electrolitilor. Imi servesc orice fel de bautura energizanta, dar puteti opta si pentru apa de nuca de cocos, care va asigura energie naturala, potasiu si magneziu.

4. Banane
Bananele sunt una dintre cele mai bune surse de energie pe care le puteti avea ca alergator. Sunt o sursa buna de carbohidrati si ajuta la prevenirea crampelor care va pot distruge parcursul in timpul cursei. Sustinatorii de obicei distribuie bananele pe marginea drumului, asa ca nu va sfiiti sa luati cateva.

5. Impachetati niste mancare.
Ceva usor de mestecat si bogate in zahar si carbohidrati comparativ cu alte fructe uscate – acestea sunt gustarile care va vor oferi energia necesara. Desi nu este cu siguranta o hrana naturala, reala, jeleurile contin zaharuri simple care se digera foarte rapid, care vor ajunge rapid in fluxul sanguin, oferindu-va un impuls atunci cand aveti nevoie.