Cum sa scapati de ticul de a va roade unghiile

1. Cumpărați niște lacuri de unghii care nu vă plac
Nu, nu vreau să zic o nuanță de verde. Un gust neplăcut poate fi suficient pentru a sparge obiceiul.  Unele lacuri au un gust amar (dar în cele din urmă inofensive) și te vor face conștient de mușcătura unghiilor tale dacă ai tendința să o faci fără să o înțelegi. La urma urmei, dacă nici măcar nu-ți dai seama că faci asta, cu siguranță te va face conștient.

2. Cunoașteți declanșatoarele dvs. și cum să le evitați.
Dacă sunteți un biter nervos, identificați când și unde apare tensiunea dvs.De exemplu, poate observați că, atunci când vă aflați într-un termen limită, simțiți nevoia de a face ceva cu mâinile – și apoi unghiile se transformă în pumnii. Știind acest lucru vă poate ajuta să vă schimbați răspunsul la stres. Alte strategii de relaxare, cum ar fi respirația profundă, pot ajuta, de asemenea.

3. Nu fi atât de dur cu tine.
Biterii de unghii tind să fie perfecționiști, dar împingerea prea tare vă poate face să vă simțiți ca și când nu faceți niciodată suficient (chiar dacă sunteți). Aceste tipuri de situații declanșează mușcătura unghiilor.

4. Schimbă-l pentru un obicei mai bun.
O modalitate de a lucra la ruperea acestui obicei este să fii conștient de momentul în care o faci, mai degrabă decât să zici și să o faci absent Apoi treceți la un alt comportament, cum ar fi guma de mestecat sau supt pastile sau bomboane.

Ceva important de ținut minte, însă: durează aproximativ trei săptămâni pentru a rupe un obicei și pentru a forma un altul.

7. Vorbiți cu cineva despre asta.
Uneori nu te poți opri. Dacă aveți complicații medicale din mușcături – sau dacă obiceiul dvs. este legat de probleme psihologice cum ar fi tulburările de anxietate (sau credeți că ar putea fi) – un profesionist în domeniul sănătății mintale poate oferi sprijinul de care aveți nevoie.