La antrenamente este esential sa va mentineti stabilitatea coloanei vertebrale

Diferenta este ca nu scapati greutatea pana la pamant. Tineti o greutate la lungimea bratului in fata coapselor. Stati cu picioarele in sold si cu genunchii usor indoiti. Impletiti-va nucleul. Fara schimbarea indoiturii in genunchi, indoiti-va la solduri si coborati trunchiul pana aproape paralel cu podeaua. Intrerupeti, apoi strangeti ganterele si ridicati torsul inapoi in pozitia de plecare.

Ce functioneaza: Acestea sunt mai mult dominante, deci folositi mai multe hamstrings si mai putina greutat. Scopul este de a mentine marmura sau ganterele aproape de corp.

Bineinteles, nu veti lucra in mod corespunzator cu muschii daca forma vointei voastre este infricosata. Este esential sa va mentineti stabilitatea coloanei vertebrale in timpul ascensiunii, altfel veti intra in flexie, ceea ce inseamna ca va rasfoiti spatele si ca presati discurile si / sau muschii.

Pentru a evita acest lucru, asigurati-va ca va pastrati coloana vertebrala aliniata, iar miezul este strans pentru a sustine coloana vertebrala. De asemenea, asigurati-va ca va indoiti de solduri (nu de spate) pentru a finaliza miscarea.

Nu scormoniti aceasta forma buna atunci cand corpul dumneavoastra incepe sa oboseasca. Prietenul cel mai bun? O oglinda! Priviti-va in timp ce faceti liftul pentru a va asigura ca spatele nu se roteste niciodata. De asemenea, puteti solicita unui formator certificat sa va urmareasca si sa va ofere feedback.

Si asigurati-va ca va incalziti mai intai. Cercetarile au aratat ca, inainte de a incepe un antrenament, ar trebui sa faceti exercitii fizice cum ar fi puntile de forta sau greutatile corporale ale soldului. Acestea ajuta la activarea glutes, astfel incat sa obtineti mai mult din exercitiu.