Cum sa faceti excercitii in mod corect

Loviturile de intarziere pot fi tipul de miscare care te lasa sa te intrebi – chiar merita ?! Dar frica, transpiratia si timpul de gimnastica pretios nu este pierdut. Aceasta miscare a corpului inferior este de pastrat in programul dvs. din cateva motive foarte specifice.

Deadlifts-ul functioneaza
Miscarea de tip „deadlift” recruteaza o multime de muschi in corpul inferior, inclusiv hamstrings si glutes. In plus, quad-urile dvs. se activeaza major in timp ce va extindeti genunchii si ridicati greutatea.

Lovitii de viteza lucreaza, de asemenea, capcana dvs., impreuna cu muschii inferiori, medii si din spate. Iar intregul dvs. nucleu este o provocare, deoarece este responsabil pentru stabilizarea coloanei vertebrale prin miscare.

Si este adevarat ce spun ei despre mofting pentru un fund mai bun: „Deoarece gluteus maximus este unul dintre principalii mutanti in aceasta miscare, lifting-ul va construi cu siguranta muschi pe fundul tau”.

Dar variatiile de lovituri de viteza afecteaza punctul dvs. in moduri diferite.
Cand efectuati o lovitura libera, puteti folosi orice greutate preferati: ganterele, o minge de medicamente, o barbella, o bara de capcane sau un stegulet. Si puteti opta pentru o pozitie conventionala sau sumo (unde picioarele sunt mai late decat latimea soldului) – oricare ar fi cea mai confortabila pentru dvs.

Exista cateva variante despre ascunzatorile care trebuie pastrate in minte, toate care va afecteaza in mod diferit corpul:

Cum sa: Tineti greutatea jos in fata coapselor la lungimea bratului. Stati cu picioarele in sold si cu genunchii usor indoiti. Impletiti-va nucleul. Indoiti genunchii si balamati la solduri, coborati pana cand coapsele sunt aproape paralele cu podeaua. Intrerupeti, apoi strangeti glutele si ridicati torsul inapoi in pozitia de plecare
Ce functioneaza: intr-o miscare tipica, reduceti greutatea pana la sol, care „utilizeaza mai mult musculatura posterioara a spatelui”.