Cum sa va tratati febra musculara

Stii cum, in ziua dupa un antrenament deosebit de brutal al bratului, ridicandu-va bratele pentru a va spala parul va pune intr-o lume de durere? Iata cum sa tratati muschii bolnavi odata pentru totdeauna.

Se numeste febra musculara cu debut intarziat si este perfect normal pana la 72 de ore dupa exercitiu – desi daca ati putea preveni aceasta, cine nu ar face-o?

L-glutamina si sarurile Epsom

Cel mai bun lucru pe care l-am gasit este sa beti L-glutamina si sa faceti o baie fierbinte de 30 de minute, cu doua cesti de saruri Epsom – este nevoie de echimoze, umflaturi si retentie de apa din muschii dumneavoastra.

Terapie rece / calda
O combinatie de terapie calda / rece functioneaza cel mai bine: o baie de gheata urmata de o baie calda. Cel mai bine este sa o faceti de cateva ori.

Odihna si recuperare
De obicei am febra in zona umerilor, a gatului si in partea superioara a spatelui. Daca se simte extrem de incomod, voi opri antrenamentul si ma odihnesc si recuperez pentru a preveni ranile.

Stretching
Am descoperit ca este dificil sa tratezi in mod adecvat febra musculara, dar este mai usor de prevenit in primul rand. In momentul in care am inceput sa ma intind si am acordat timp pentru stretching dupa un antrenament, am constatat ca nu am ramas cu febra musculara.

Durerile musculare?

Folositi calciu si magneziu noaptea. Va ajuta sa impiedicati rigiditatea musculara dupa antrenamentele de greutate si va ajuta sa aveti un somn linistit.