Trei modalitati de a te trezi mai sanatos

Ne dorim cu totii ceva dulce din cand in cand si adesea este o combinatie de zahar si grasime – ciocolata! – sau zahar si carbohidrati – cookie-uri! Atunci cand veti continua sa faceti un desert delicios, faceti aceste schimburi simple pentru a crea o versiune mai sanatoasa – dar la fel de gustoasa.

1. Inlocuiti pudra de cacao cu pulbere de cacao brut
Multe dintre retetele de ciocolata ale noastre solicita pudra de cacao, dar adesea pudra de cacao pe care o luam in supermarketuri este amestecata cu alte ingrediente (inclusiv zahar) si nu are o calitate superioara.

Utilizarea prafului de cacao brut (in loc de cacao) inseamna ca veti obtine beneficii suplimentare pentru sanatate: chestiile de buna calitate sunt bogate in antioxidanti. Si in timp ce ar putea costa mai mult, este mult mai puternic, deci nu va trebui sa folositi atat de mult. Cacao-ul brut este, de asemenea, o sursa buna de magneziu care sustine inima.

2. Inlocuiti ciocolata de lapte cu ciocolata neagra fara zahar
Cum se face ciocolata? Untul de cacao si pudra, separate la nastere, sunt reunite pentru a face ciocolata, impreuna cu zahar si lapte (si alti aditivi).

Atunci cand o reteta solicita o placuta de ciocolata, asigurati-va ca obtineti ciocolata neagra de buna calitate cu mai putin (sau nu) zahar, lapte si grasimi adaugate decat placile de supermarketuri obisnuite.

La fel ca si cacao bruta in comparatie cu cacao, lucrurile bune intunecate dau un gust de substante nutritive si sunt mai puternice in aroma de ciocolata.

Bomboanele ieftine folosesc adaosul de grasimi vegetale (care dau gust ciocolatei) in loc de untul natural de cacao.

3. Inlocuiti zaharul alb cu zaharul de cocos
Acum pentru cele dulci: zaharul de nuca de cocos are un indice glicemic mai scazut decat zaharul obisnuit, ceea ce inseamna ca nu scade glucoza din sange si insulina, asa cum face zaharul de masa. Si nimeni nu vrea sa se prabuseasca la biroul lor dupa o amiaza, nu?

Zaharul alb contine, de asemenea, nutrienti zero, motiv pentru care este denumit „calorii goale”. Zaharul de cocos contine fibre, precum si cantitati mici de potasiu, magneziu, calciu si fier.

Un alt indulcitor de inalta calitate cu continut scazut de GI este mierea, care este un antibacterian natural si poate ajuta la ameliorarea simptomelor febrei fanului si a durerilor de gat. Doar asigurati-va ca cumparati miere din zona dvs. locala (cititi eticheta!) Pentru a profita de beneficiile.