Miscari de yoga recomandate pentru cei care se lupta cu mobilitatea

Aceste miscari sunt minunate pentru oricine se lupta cu mobilitatea sau doreste sa usureze exercitiile fizice.

1. Stretch pe scaun asezat
Stati drept. Inspirati prin nas, scoateti burta si expirati prin gura. Trageti-va burta si impingeti-va – tineti-va timp de 20 de secunde. Respirati prin nas, cu burta; respirati afara, intepenindu-va in barbie si tragandu-va burta inauntru. Intoarceti-va putin spre scaun. Repetati de doua pana la trei ori.

Fiti atenti la ceea ce faceti cand respirati. Acordati atentie unde va simtiti tensiunea si lasati tensiunea sa se deplaseze pana la podea pe masura ce respirati.

2. Indoire asezata
Stati drept. Respirati prin nas, scoateti burta si expirati prin gura. Indoiti-va coapsele si lasati bratele sa cada in lateral. Tineti apasat timp de 20 de secunde si permiteti corpului sa se deplaseze la podea. Respira in mod normal si incet. Repetati de doua pana la trei ori.

3. Stretchiul gatului
Stati drept. Inspirati-va prin nas, scoateti burta si respirati prin gura, tragand burta. Indoiti-va gatul la stanga, tinand-o timp de 20 de secunde. Faceti acelasi lucru pentru dreapta, fata si spate. Repetati de doua pana la trei ori.

6. Glezna Stretch
Stati drept. Inspirati prin nas, scoateti burta si expirati prin gura. Trage-ti burtica, indreptati picioarele si impingeti picioarele in jos. Tineti apasat timp de 20 secunde. Inspirati prin nas, scoateti burta si respirati prin gura. Trageti-va burta si flexati (picioarele indreptate in sus, trageti picioarele spre picioare). Tineti apasat timp de 20 secunde. Repetati de doua pana la trei ori.

Daca va luptati sa stati pe un scaun, incercati sa folositi un prosop sau un elastic infasurat in jurul picioarelor.

7. Exercitii de mana
Stati drept si puneti bratul pe masa. Plasati o sticla de apa sau o minge de tenis in mana. Tine-ti degetele si mainile relaxate. Inspirati prin nas, scoateti burta si expirati prin gura. Trageti burtica, inghititi degetele si apucati flaconul de apa in mana de 20 de secunde, apoi eliberati-l. In timp ce respirati in interior si in afara, acordati atentie mainii dvs. afectate. Incercati acest exercitiu cu ochii inchisi.